joi, 1 mai 2008

Plictiseala...

Ce zi plictisitoare... >.> 11:45... fuck XD urasc plictiseala >.> cine nu o uraste? :)) Hmm messul ultima salvare :)) [ incep sa gandesc precum colegele mele -_-'' ] Nu prea am cu cine sa vorbesc :)). Am peste 500 de oameni in lista, dar cei cu care vorbesc mereu nu sunt online. Fuck -.-'. A intrat Silviu o.O . Mai bine imi termin postul si pe urma vorbesc cu el ^^. Sa incep o lista cu cei cu care vorbesc:
- Wolfy: nu se stie nimic de el. :))
- Miki: am cam terminat subiectele de azi :))
- Under: se joaCA Cu firele. Mwhaha sa se curenteze >:)
- GaBBy: Umm... mai tarziu :))
- Davos: Nenea asta... nenea asta are treaba lui dar daca ma plictisesc prea tare ma bag in seama :)))
- Darky: ? o.O nuuu :)) mai bine nu :)))
- Repo: se chiombaneste la animeurri :-@
- Silviu: imediat dupa ce termin aici :))
- Kamy: poate joc conquiztador cu ea mai tarziu

In rest bate vantul. Arssura canta in winamp dar nu-l ascult. Hmmm... sa schimb pe Leasa Dragos? :-? Pe Raku? Mai bine pe Fara Zahar :D . Mai bine ma joc in Photoshop o.O sau... ma uit printr-o carte. Cea mai tare carte pe care cumparat-o vreodata!!! Presimt ca imi va trebui in viata. Se numeste: Cum sa cresti si sa ingrijesti un Dragon. Loool. Ce aveam in cap cand am cumparat cartea? :)) Are formular de inscriere pentru dragoni. Asta da oferta :D . Tot vorbeam de Photoshop. O sa fac o categorie unde sa prezint lucrarile...

INTRERUP POSTUL PENTRU O STIRE SENZATIONALA: A INTRAT WOLFY PE MESS ^__^ GATA CU PLICTISEALA :))
Lol... sa nu-l omori :)) El juca Metin si eu ma plictiseam!!! :)))

Sa continui ideea :)) . Acum am cu cine vorbi deci o sa fac maine categoria... Cred :)) .
Tot maine voi scrie despre Mare Mea Descoperire. ^___^

Pana atunci Zbye Zbye.^__^

edit Later: pana am scris eu postul s-a facut 00:04

Niciun comentariu: