vineri, 25 aprilie 2008

Prezervative agatate de antene

O alta intamplare din viata mea :)) . Ne-a lasat sa intram in scoala pe la 12:30 si noi trebuia sa fim in clasa la 12:10 XDD [ femeile de servici s-au tampit ] si cat timp am stat am purtat o conversatie cu o colega. In timp ce vorbeam am intrebat-o daca are tupeu sa cumpere un prezervativ. Ea a zis ca doar daca mai e si cineva cu ea. I-am zis ca merg eu, dar mi-am luat teapa. Cand am ajuns la magazin nu a cumparat niciun prezervativ insa am inchis ochii si am cumparat eu 2 prezervative O.o' . Intram prin clasa, il desfacem cu privirele curioase ale colegilor. Fugim la baie si uplem un prezervativ cu apa. Ne jucam prin clasa cu el [ nu va ganditi =)) ] si POC! s-a spart :)) . Trebuia sa scap de el si l-am aruncat pe geam, dar s-a agatat de antena scolii =)) [ clasa mea e la etajul 1 ]. Celalalt prezervativ l-am pastrat si cand am ajuns acasa l-am ascuns intr-o cutie de orbit. A doua zi cand am plecat la scoala am luat si cutia de orbit [ unde era si prezervativul :P ] si o arunc intr-o curte.
Acum ma gandesc ce s-o fi inmplat cu prezervativul o.O Daca l-a gasit o baba si a crezut ca e degetar si in acest moment coase cu el o rochie? =)) Un lucru stiu sigur: prezervativul nu mai e atarnat de antena. Poate a cazut in capul directorului [ Care canta "Libera la mare, stau cu burta la soare" =)) pe cuvant :)) ].

3 comentarii:

Anonim spunea...

Draguta povestea =))

Radu Ciucurel spunea...

dap.. daca celalalt prezervativ l-a gasit chiar directorul :)) ??

Anonim spunea...

intre noi fie vorba, prezervativele sunt pentru altceva, nu pentru umplut cu apa