joi, 1 mai 2008

Emoticoanele Yahoo sunt perverse

Emoticoanele Yahoo sunt perverse!!! Cum? Foarte simplu :)) va voi demonstra imediat XD, dar trebuie sa mai adaug ceva... Doar unele sunt perverse. Vom lua unul dintre Emoticoanele Yahoo perverse:
Demonstratie:
este compus din: ":" "-" "j" . Sa le scriem fara ghilimele: : - j . Unim primele 2 elemente si obtinem: :- . Apoi le rasucim si: .l. . Ce ati observat? :)) Asa ma gandeam si eu XD.

Ingerasii sunt perversi!!! Adica dintre Emoticoanele Yahoo ingerasii sunt perversi si dracusorii nu ^^.

Ingerasul este compus din: O : - ) => :-
Dracusoruleste complu din: > : ) Deci nu este pervers!

Sper ca va place demonstratia mea ^^
Zbye Zbye

4 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne mie frica sa le folosesc de acu' :-S, cine stie cine lea inventat(under), poate vreo organizatie secreta (numita underiada), sau extraterestri (underestri).....o.o'''

Radu Ciucurel spunea...

huhu, am bagat spaima-n miki =)) imi distrug toti adversarii ca pustii rasfatati de bani gata din state :)) oricum si :-S e pervers :))

Anonim spunea...

uof :D .. e chiar cool :> sa sti ca la asta nu m-am gandit

Irina - Andreea spunea...

interesanta observatie, nu m-am gandit niciodata pana acum :))