marți, 20 mai 2008

pHAi...k sa inCep q pAi...>:)nusH ce tRe` sA zIq:-??[yO cArE esTe KtaLinA]kM aTat,,,sUnT o nEnoRmaLa_|_Fata de ei eu mai fac ceva in afara de urina>
Multi nu ma inteleg in ceea ce vreau sa inteleg si totu` se leaga intr-un cadru relativ[in mata]uNeoRi niCi yO nu mA hALesC da AsTa e` mA sUpOrt>:)...nU mA eXprIm eLeVaT k pOate imi cRapa cApU`"Tot ce-i interzis e palpitant invata,
Sa mori in p**a mea cu zambetul pe fata",,,nU suPorT mAi tArAnii pArVenIti dE la gHimpati,pLopeni si bIzdIdeL...:))cU aErE oRasEnEstI si aRfe 10 000kg.. tOapELe q vOcaBuLar mAnElIst gEn...redau"tbx bossu` meu,viatza mea,pRintZu meu,barosanuh campiOnuh:-&[etC]pAsAriCiLeh q ruJ pa' boTh si fOnd de tEn de iL dau dUpa meCLa q sPacLu:))
si mUltE aLte cHestii...dAr fiind intr-o stArE aVAnsaTa de lEne prOfunDa nU mai ziq Nik,,,
Tovarase de la un timp am auzit ca ne injuri
Sa iti amintesc ca tu te-ai combinat cu borcanu de muraturi:))>:D < class="MsoNormal">


Bun... Mi-au placut cateva replici, dar majoritatea erau din cantecela de la Parazitii ^^ . Hmm, nu v-am spus ce nume are pe hi5 :D "»adOr IngHeTzAtA diN fRigiDeRuL vERdE" Dar pula din pantaloni nu-ti place ? XD

1. yO cArE esTe KtaLinA – Yo care zice ca esti la fel de rostofloaca precum celelalte pe care le urasti ^^

2. _|_Fata de ei eu mai fac ceva in afara de urina> Adica ceilalti suntem constipati? J) Tu esti singura care are matul gol? J) Matzul precum capul ^___^ dar acest semn “_|_” este cumva dopul pe care ti l-ai scos din fund ? ^^

3. Multi nu ma inteleg in ceea ce vreau sa inteleg si totu` se leaga intr-un cadru relativ[in mata] deci ma-ta e cadru relativ :-? de cand au devenit mamele cadre relative? o.O mai ramane sa-mi zici ca sunt si strazi publica J)

4. nU suPorT mAi tArAnii pArVenIti dE la gHimpati,pLopeni si bIzdIdeL...:))cU aErE oRasEnEstI si aRfe 10 000kg.. nu stiam ca nu te suporti T_T te rog iarta-ma!!! nu stiam ca esti emo :D

5. pAsAriCiLeh q ruJ pa' boTh si fOnd de tEn de iL dau dUpa meCLa q sPacLu de cand se dau pasarile cu ruj ? :-? nu am vazut niciodata gaini rujate o.O am incercat sa fac asta dar nu am reusit o.o dar pasari cu fond de ten? o.o Ce ar fi daca am merge la tzara si am vedea gainile cum alearga cu ruj pe cioc [ gainile nu au “both”… saraca limba romana J) ] sau la gradina zoologica sa vezi un strutz cu ruj pe cioc si fond de ten si de frica sa nu-i dispara machiajul nu-si mai baga capul in nisip o.o asta da cruzime XD

6. Sa iti amintesc ca tu te-ai combinat cu borcanu de muraturi Chiar? O.O’’’ Nu stiam o.O sincer o.o Deci colegul meu avea dreptate cand a zis ca pula este castravete [ va voi spune in alt post ]

Ummm… Nu luati exemplu de la rostofloaca asta XD

Zbye Zbye ^^


2 comentarii:

Anonim spunea...

deci nu am citit tot..ideile lu' Crisy.. :))

Anonim spunea...

HUH? O_o