sâmbătă, 17 mai 2008

Baloanele...

OMG o.o mi-am adus aminte de o tampenie pe care trebuie sa va povestesc si din cauza ei o sa am 9 la purtare XD .Totul s-a intamplat pe 1 Aprilie si nu e coincidenta ca s-a inmplat de ziua pacalelilor. Ce mi-a trecut mie prin cap: la ora de franceza sa chiulim toti si in locul nostru sa lasam niste baloane cu fetele noastre pe ele. Bineinteles ca ideea cu chiulitul nu a fost a mea, dar cea cu baloanele da. Si ne apucam toti sa scoatem la imprimanta si cand sa plecam niste bolovani de copii raman in clasa. Ne-am rugat de ei, dar retardatii nu vroiau sa plece. In sfarsit am plecat si am fugit la etajul 2 [ clasa noastra e la etajul 1 ] . Si am stat sa asteptam sa intre profa in clasa si pe urma mergem si noi. Numai ca atunci cand am vrut sa mergem am crezut ca o vedem pe diriga si am fugit toti afara. Afara ploua asa ca am plecat toti la fastfood. Acolo am stat si am vorbit de problema. Apoi dupa ce am mers prin baltoace am reusit sa intram in scoala. Ne-a certat diriga si s-a suparat pe mine deoarece nu stia ca eu sunt acel gen de copil. Acum a aflat :)) . Din fericire mama nu stie de asta [ sau poate stie si nu mi-a zis nimic ] cert este ca s-a suparat profa de franceza pe noi.
Anyway, diriga nu mai e asa de suparata pe mine [ asta pentru ca nu a aflat cine a pus prezervativul pe antena scolii ] . That's all Folks!!!

Niciun comentariu: