miercuri, 21 mai 2008

Biletele :>

Ma uitam pe blogul lui Cedik despre distractiile in timpul orei. A scris el ca poti trimite un fel de mass. Scrii pe un biletel : "Uita-te pe tavan si da mai departe"
Zis si facut. In timpul orei de matematica am scris pe o foaie de hartie : "Uita-te pe tavan, sunt niste urme. Da mai departe" In cinci minute toata lumea se uita pe tavan =)) eu nu mai puteam de ras =)). Profa se criza de ce nu e nimeni atent, iar eu lesinam de ras. Am mai incercat sa mai trimit un biletel " Uita-te pe jos si da mai departe" . Poc! Toti se uitau pe jos =)) . A fost prea tare faza :)) . Am in clasa numai tampiti xD.
Sa nu mai spun ca la noi in clasa e gradina zoologica: avem o broasca, o capra, o cioara, o bufnita si alte pasarici :)) . Cantec compus de Buza [ colegul meu ] :
Avem de toate
Broscoi, Cioroi, Caproi
Si alte pasarici
Avem de toate xD


Sau imnul caprei compus de Crisy [ adica de mine :)) ] scriu doar o strofa:

"Priviti marete capre Shniti Suzi si Curly
Caprimea natiune, ai vostri stracaprosi,
Cu copitele armate, cu focul vostru-n coarne
"Viata in libertate ori moarte" behaie toti"

3 comentarii:

Anonim spunea...

Muhahaha! Faza cu biletul merge mai departe. Asa e ca nu te asteptai sa se uite toti pe tavan? Dar banuiesc ca te-ai distrat si tu de minune.
Stii ce e totusi amuzant? Ca daca faceam asta in liceu nu ar fi avut nici un efect, pentru ca noi chiar aveam urme de pasi pe tavan (pe bune!).

Radu Ciucurel spunea...

bun, acum incearca sa-i dai colegului tau de banca un biletel pe care sa scrie "e una goala pe tavan" :))

Crisy spunea...

colegul meu e capra :-? deci trebuie sa-i scriu: " e o capra goala pe tavan "