sâmbătă, 24 mai 2008

Doar 30 de metri...

Bucura-te Mitzule xD .. Aventuri cu Crisy :))

Cate ti se pot intampla mergand in jur de 30 de metri o.O . Cel putin azi [ vineri : 23.05.2008 ] la ora 8:23 am gasit cateva categorii de oameni: naturalii, entuziasmatii copilariei, locomotivele, nedumeriti, librariile ambulante, muncitorii stresati si iubitorii de animale. Fiecare puteti deveni intr-un interval de timp un membru al acestor categorii o.o , dar mai bine va povestesc ce mi s-a intamplat xD .

8:20 A.M. in fata casei lui Crisy
Asteptam sa vina colegii de meditatie sa mergem impreuna la locul de tortura [ la meditatie x_x ] si cum stateam sprijinita de gard ascultand Arssura, Apare o vecina cu o gaina. O.O" Era vie!!! Si vecina si gaina :)) chiar daca vecina are 60 de ani XD . Nu stiu ce a apucat-o o.O . Se duce in strada si taie capul gainii. De fata mai era si un alt vecin si un pusti de 5 ani. Gaina decapitata a inceput sa se zbata. Venea spre mine. Me: O_O""" AAAAAAAA!!!!!! . Pustiul de 5 ani radea si batea din palme. Vecina astepta si vecinul repara masina. HEEEYY!!! Pana la urma nu i-am mai asteptat pe colegi si am fugit x.x"
Personajele si categoriile:
Naturalii [ nume stupid, stiu, dar nu stiam cum sa-i numesc ] : vecina mea x.x
Entuziasmatii copilariei: pustiul de 5 ani care ma enerveaza si multe ori vreau sa-l strang de gat si sa... [ calmeaza-te crisy >.> ]

8:23 A.M. Pe langa strada
In sfarsit scap de acele 2 categorii si de mirosul de gaina moarta x_x" . Ajung la o strada principala ca sa zic asa o.O . Merg linistita pe trotuar si il vad pe unul in fata mea. Facea 2 pasi si tragea din tigara. Partea rea: vantul batea spre mine si tot fumul omului venea in nasul meu. PLLU!!! si mai statea si cu tigara in gura de ziceai ca e o pula x.x .
Personaje si categorii:
Locomoptiva: mai are rost sa spun care din personaje? [ P.S.: nu eu x.x ]

8:24 A.M. Chioscul de ziare
Scap de Domnul locomotiva la cel mai frumos loc de pe pamant ^____^ Chioscul de ziare!!! Intru si vad in fata mea o femeie care facuse o gramajoara marisoara de ziare si reviste si inca mai cerea. PLLU!!! Eu cand mai ajung la meditatie? >_<" In timp ce asteptam vine un tip: "Ma scuzati, dar care e strada [ numele nu l-am retinut ] . Eu: Pe aici o.O Nush :-?? . In sfarsit termina si femeia de luat jumatate din chiosc -_-' . Iau repede tot ce aveam nevoie si zbor de acolo. [ expresie ]
Personaje si categorii:
Libraria ambulanta: femeia O.o
Dezorientatul: eu si tipul :))

8:26 A.M. 10 metri departare de locatie
Ma apropii de locul de tortura cand dau peste cativa muncitori care pavau o.O cred :-? faceau ceva!!! Eu vreau sa trec si urla unul:" Nu pe aici!!! " OMG O_o, dar e trotuar pe unde vroia sa o iau? Pe strada sa ma calce vreo masina? x.x Raspunsul: "DA!!!" *crisy runs* *cars runs after crisy* *crisy screams* *crisy arrives safetly on the pavement* VICTORY!!! Crisy is the best ^__^
Categorii si personaje
Muncitorul stresat: muncitorul disperat

8:27 2 metri!!! Doar 2 metri!!! O_o''' Mai aveam 2 metri cand trece pe langa mine un om cu un caine dupa el. CAINELE NU AVEA LESA T_T!!! Cainele se tot uita la mine, eu ma uitam la el. Omul: "Nu-ti face griji. Nu musca." Me: " Ati testat? O_o''' " *crisy runs again*
Categorii si personaje:
Iubitorii de animale: cainele o.o, se vedea ca isi iubeste animalul biped


8:28 Am ajuns la locatie Am ajuns... dar... O_O nu trebuia sa facem!!! Raluca a uitat sa-mi zica -_-''' O omor >.<"


THE END!!!!


3 comentarii:

Radu Ciucurel spunea...

yuppy.. EU NU MAI FAC MEDITATIE LA MATE!!!!! YUPPPPPYYY!!! HAHAHAHAHA!! SAC SAC SAC :))

Anonim spunea...

OMFG bravo crisy mi-a placut ce ai scris=)) a fost mhh hazliu sa zicem...anywai bravo si astept late tampeni deale tale X__X

Crisy spunea...

UNDER, eu ma duceam la meditatie la romana nu la mate =)) >:) mwhaha. Luni am la mate :-? cu un dragon mai mare decat DarkY, cu directoarea!!! O_O"