duminică, 14 martie 2010

Durex Blogger is back in business!
Am modificat tema, nu mai e la fel de personalizata, dar seamana cu biroul meu asa ca e destul de personala.
Am sters cateva posturi, pentru ca nu mi se mai pareau la fel de amuzante, posturi puerile, infantile. Si acum mai sunt cateva care sunt doar aberatii lansate de o minte de copil, dar le consider cat de cat normale. Probabil le voi scoate la anul, peste doi ani, trei, poate le voi lasa.
Am gasit o gramada de posturi neterminate, lasate aiurea. Le-as publica, dar nu ar mai avea acelasi impact, acelasi efect pe care l-ar fi avut daca le-as fi publicat atunci cand ar fi terminat.
Intre timp am mai crescut, dupa parerea mea, m-am mai si maturizat (poate) si probabil voi scrie si cateva posturi mai serioase. In orice caz, sa nu va asteptati la poezii de dragoste si amor ca ma urc pe pereti. Atunci cand voi scrie o poezie de dragoste si o voi si publica pe blog inseamna ca acel baiat, chiar merita... Gata :)) . Prea mult strica. Voi face curand si bannere.
In urmatoarele posturi, voi publica un mic battle cu Under, un alt boss care incearca sa ma cucereasca si alte aberatii de genul.

Va... nu va pup, da-va dracu.

Bye! :))

Un comentariu:

Radu Ciucurel spunea...

Vai draga dar ce ne-am mai maturizat :)) Parca mai ieri eram cat niponii fta! Si nu intrati in panica referitor la iPhone... sa-i vedeti Lamborghiniul din garaj...