duminică, 14 martie 2010

Battle cu Radu.

Battle intre mine si Radu.
Un battle pe mess, asa ca initiere :)) . Pai pot spune ca scorul a fost egal, dar in orice caz, eu zic ca Radu a rupt.

Radu: Sunt ultima ta sansa, ca un somalez disperat in cautarea bananelor
Deci sunt amenintarea maimutei de tine din imperiul lianelor
Imi calzulezi miscarile ca adventistii, eu sunt puterea divina
Esti mai proasta decat cei de pe site care uita sa ia lecitina

Eu: Crezi ca esti bun in rime si stii sa le spui bine ?
Dar pizdei tale ii pasa mai mult de absorbante decat de tine
Poate ca e al doilea meu battle, dar fii atent aici
Crisy opoate sa ti le spuna oricand de te face sa pici.

Radu: Ai dreptate, decat dume bune de la tina am vazut mai multe OZN-uri
Dar dupa mine vei schimba mai multe absorbante decat loredana genuri
Recunosc, esti mai fututa chiar si decat pizda mea dar in plus
Tu o arzi mult mai romantic si dupa ce te fut in battle, pic de ras

Eu: Ma subestimezi, copile, crezi ca sunt o curva
Dar tre sa spun ceva, aici tu esti pizda care trebuie fututa
OZN-uri? Inca mai crezi in povesti cu sirene ?
Imi pare rau sa-ti zic, dar zanele vezi dupa ce bei absinth, vere!

Radu: Nu stiu unde esti dar pe tine te ard ca pe tigari in club
Si dupa ce beau absinth te estimez pe undeva pe sub
Am ingropat zmei mai mari in battle si le-am taiat gatul
Cu tine-i o poveste de copii, dupa pupi ca Ion pamantul

Eu: Frate, o dai periculos, dar nu esti decat un bebelus
Crezi ca sunt infofensiva, pazeste-te, mai bine fugi la rusi!
Crezi ca esti taticul meu, dar nu te ridici peste mediocritate
Zmei? Ion? Iesi din povesti, caci rimele mele pot ridica palate!

Radu: Ma ridic peste toti ca Iisus, sunt etalon, esti banala
Intru-n tine si sunt mai dureros decat o fisura anala
Ejaculez versuri precoce, sunt total feroce fara stres
Atunci cand te bombardez mai rau ca Al Quaeda sau ERPS

Eu: Te crezi tare, dar amicul tau zilnici iti face tuseu rectal
Tie la nastere ti-au incurcat pula cu cordonul ombilical
De asta ti-ai bagat pula in ma-ta si nu ai nicio scuza
In aceasta mare de hip=hop tu esti doar o meduza!

Radu: E razboi! Nimic nou pe frontul de vest, ca inamicul e infim
Pula mea inca-i infasurata-n cordon, suge-mi celulele steam
Esti aproape de Slobozia Bai coi (Baicoi) si ai grija ca o belesti
In hiphop sunt mai mare ca Baikal, mai periculos ca submarinele rusesti

Eu: Tu esti doar un wanna-be care profaneaza adevarata arta
Esti doar un elev care vine la usa si intreaba daca vrem o tarta
Tu esti doar un copil, esti Jessie de la 402
Poate ca sunt fata, dar mai bine sa am pizda decat un singur coi!

Radu: Reprezint perioada renascentista din hiphop ca Da Vinci la fel
Ce emotionant ca te crezi true, te repartizez in Tokyo-n bordel
Te ard manga citind manga hentai, si te tai ca o idee de geniu
Eu sparg bariere mentale mai repede decat iti sparg si hiemnu

Eu: Te crezi mare gigolo, dar esti doar o tarfa de rand
Fi atent, tine-te bine si simte asfaltul trepitand
Fumezi Marlboro si o arzi la biliard ca orice agarici
Eu fumez Blackstone si o ard prin cluburi, asa ca pleaca de aici!

Radu: Esti fumata de a mea lirica si nu-i light, e creepy de mistica
Mult mai perversa ca un switch club, tu esti sub orice critica
Si faci bot dar sub orice organ fara sa schitezi vreo mimica
Isterica, te ard la battle fara o boala venerica desi sunt la limita

Eu: Tu esti ca Hitler, o dai bine la inceput, dar vei muri
Aici eu sunt Stalin, iar rimele mele vor dainui
Maica-ta era o tiganca si te-a alaptat pana la 9 ani
Te-a alungat, acum faci rime, dar nicio sansa sa primesti vreun ban!

2 comentarii:

Radu Ciucurel spunea...

Ce pot sa spun, sunt un monstru mitologic!

Anonim spunea...

gie gie pac pac pac, yoyoyoyoyo