joi, 5 iunie 2008

Leapsa de la Under -> Cum au aparut cocalarii?

Am primit leapsa!!! AAAA!!! De la cine? O.o De la Under XDD . Trebuie sa scriu o mica [ mare ] istorie a cocalarilor.
Cine credeti ca i-a inventat pe cocalari? 3... 2... 1... EU!!! Da, eu sunt cea care a gresit. Imi cer scuze... dar... :-S:-S... Insa mai bine sa va povestesc cum a inceput totul.
Soarele stralucea pe cer, iar eu ma plimbam prin parc. Atunci am gasit o usa secreta in spatele unui tufis. Am deschis-o si am dat de un tunel pe care am inceput sa il parcurg. La capatul lui era un laborator. LABORATORUL LUI DEXTER!!! Dexter nu era [ din fericire ] deci am zis sa fac putin pe DeeDee si sa caut prin notitele lui. Acolo am vazut ceea ce Dexter vroia sa inventeze: FETITELE POWERPUFF!!! Nu am rezistat tentatiei si am inceput sa fac experimentul in locul lui Dexter. Am pus zahar, piper si ceva dragut [ prezervative in forma de iepurasi si ursuleti ] . Insa, am incurcat Chimicala X cu Chimicala Y [ Dexter are un scris oribil ] si astfel a aparut o creatura care aducea a om. Era Billy!!! Din fericire l-am lovit repede in cap si a inceput sa ii apara o camasa roz, pantaloni negri, un lant de aur si un acordeon in brate. In urmatoarea secunda a inceput sa se inalte si s-a intitula Gutza. Deodata si-a deschis cavitala bucala [ care semana cu anusul ] si a inceput sa cante despre dusmanii lui inexistenti deoarece eu eram singura fiinta pe care a vazut-o vreodata. A fugit spre perete, a dat cu capul in el si l-a spart, apoi a fugit in lume. A inceput sa se inmulteasca cu experimentele esuate ale lui Mandark * se aude rasul lui Mandark pe fundal: hahaha hahaha haha * . A transformat cu ajutorul puterilor sale magice, salamul Sasesc in Florin Salam, iar pe pestisorul de aur l-a transformat in Florin Peste. A plecat la un restaurant unde l-a gasit pe Ciorba. Pentru a perpetua specia si-au bagat degetul in nas de unde au scos ADN Cocalaresc si au inceput sa-l imprastie printre oameni. Au avut mare succes , din pacate... Noroc ca nu a aflat nimeni cine i-a descoperit ^^" .
Insa in adancurile marilor, eu am inceput sa creez o echipa care sa ii distruga!!!

Dar asta veti vedea in episodul urmator!!! TEEHEE ^__^

Zbye ~ Zbye ^o^

2 comentarii:

Anonim spunea...

Deci tu ai inventat cocalarii?
Daca o sa ma vezi vreodata pe strada, ai face bine sa o iei la fuga :-w

Radu Ciucurel spunea...

deci dexter in costumul fetitelor powerpuff a inceput sa rada ca Mandark pentru ca a baut chimicale X si Y cu 4,6 alcool ??