marți, 10 iunie 2008

Fete x Fete

>_> Cred ca titlul va spune despre ce vreau sa scriu o.O . In zilele noastre fetele incep sa se pupe intre ele chiar daca nu sunt lesbience >.> . E de-a dreptul scarbos -.-''' . Uitati si un link catre pitzipoanca unde va arata cateva saruturi x-x' . Click!!!
In prezent daca ai o poza daca esti fata si ai o poza sarutandu-te cu cea mai buna prietene esti "versata" , "unicata" si alte adjective cocalaresti pe care nu ma chinui sa le tin minte XD . In primul rand daca iti dai limbi cu o fata inseamna ca esti pe invers o.o . Insa in acest timp ele vor sa arate baietilor cat de sexy sunt si cat de mult stiu sa sarute. Nu mai bine te pupai cu cainele ca arata mult mai bine XD. Inteleg sa va imprumutati haine intre voi, desi si chestia asta e destul de deplasata, dar sa va si lingeti x.x" good god... Ma gandesc ca in curand veti incepe sa va lingeti in fund -.- .
De unde mi-a venit ideea cu acest post? Am intrat pe un forum anime si acolo am vazut un topic cu siguri si era un sig unde erau 2 tipe pe jumatate dezbracat care se tineau in brate si dedesupt era scris: Eu si Alexa... Am ramas masca plus ca mai avea un wallpaper la fel >.> . Nu mi se pare o chestie prea inteligenta sa faci asta, dar am intrebat si baieti ce cred despre asta... Uitati parerile:

Intrebarea: Ce crezi despre fetele care se saruta intre ele?

Wolfy: pai e destul de hot dar nu ma pasioneaza is cum sa zic..indiferent

GaBBy: cauta experiente senzatii tari si sunt si plictisite

Davos: hot:x

Repo: u know....it's kinda hot to see two girls kissing [ a trebuit sa scrie in engleza -_-" ]

Alex [ miroku ] : sunt bune raw de tot si alea vor cel mai mult pla

Alex [ bro ] : K sunt nijte fete anormale

5 pareri o.o" si toate seamana inafara de cea al lui Alex si GaBBy :)) Baieti sunt toti la fel :-j Dar nu despre asta vroiam sa vorbesc XD.

Deci baieti le vad foarte senzuale in timp ce mie imi vine sa vars cand le vad -_-" . Anyway asta e Romania si majoritatea pitzipoancelor fac asta o.O' Scarbos!!!

5 comentarii:

Radu Ciucurel spunea...

stii ce ma lasa pe mine rece la cocalari in general?? ei bine ma dezgusta faptul ca sunt toti la fel.. au aceiasi freza, aceiasi culoare la freza, aceleasi haine in oarecare masura, aceleasi expresii, aceleasi obiceiuri, TOT!! Daca unu isi cumpara ceva trebuie sa aibe si celalalt, daca unu zice ceva, dupa toti spun acelasi lucru. Mi se pare cel mai de cacat lucru lipsa de originalitate, dar aici e mai mult.. deci e practic cel mai stupid "curent" 100% romanesc.. asa e si cu fetele.. la inceput cand erau 2-3 mi se parea sexy desi nu as fi de acord ca iubita mea.. ma rog, daca as avea una.. sa faca asa ceva, sau nu as vrea sa fiu cu una care a facut asta. Acum e deja prea plictisitor cand toate fac acelasi lucru.. rutina.. monotonie, etc...

Anonim spunea...

Daca m-ai fi intrebat si pe mine, eu ti-as fi spus altceva :P
E ok ca doua fete sa se sarute daca sunt lesbiene, dar daca nu sunt, e semn ca fetele alea doua sunt foarte "versate" si banuiesc ca stii ce inteleg eu prin asta.

Crisy spunea...

adica rostofloace/pitzipoance :))
din pacate in clasa mea 70% din fete fac asa ceva XD

Anonim spunea...

Acuma hai sa recunoastem: majoritatea dintre voi salivati cand vedeti faze de genul. Unele pentru asta si fac poze de genul. Altele chiar sunt bi, iar altele se intreaba inca daca sunt sau nu bi. Eu inca ma intreb... Dar mi se pare super hot sa vad 2 tipe sarutandu-se, si totusi nu o sa ma vezi in astfel de poze. In afara de cazul in care chiar m-as cupla cu vreuna... Si tot poate ca m-as simti aiurea din cauza prejudecatilor celorlalti...

Oricum, merci ca mi-ai vizitat forumul, ca acolo era sig-ul :-j

Ruki spunea...

Nup Mire..l-am pus si acolo

maaan...I've never seen that girl face to face 8-|...si era o poza cu personaje ANIME...not real people -_-...cred ca acest amanunt a fost "uitat"