duminică, 7 februarie 2010

Post pe 2010

Asta e primul post pe 2010. Nu am mai scris de aproape un an, s-au intamplat foarte multe intre timp.
Multi wanna-be, incat daca arunci un prezervativ nimeresti 2-3.
Multi cocalari, mai nou, cu puya auzindu-se din Daciile 1310 tunate.
Multi prieteni care m-au dezamagit.
Multi oameni noi pe care ii ador <3.
Gata ca devin prea sentimentala pentru Durex Blogger. Stiu ca va asteptati sa scriu un post prin care sa va fac sa radeti de va cacati pe voi, cadeti de pe scaun, va apuca diareea, dar nu. Acest post va fi unul dramatic, unul in care voi scrie cele mai urate amintiri, unul in care imi voi plange de mila...

































































HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! V-am pacalit! De fapt acest post e doar un post de bun venit 2010.
Nu am chestii noi cu cocalari. M-am cam lasat de sportul asta. In schimb mi-am cenzurat id-ul din alte spoturi, astfel incat sa nu-mi mai dati nici unul add.
Atat. Posturi noi mai incolo.
Va pup... s-o credeti voi.
Hai pa!

Un comentariu:

Radu Ciucurel spunea...

Fara cocalari???? Ce fel de post mai e si asta????