duminică, 12 octombrie 2008

Trist...

Era o zi frumoasa... soarele stralucea, crisy belea ochii la ecran si vorbea cu DG. Cand, un tip, nu ma intrebati de unde il am [ am destui prosti in lista ] se baga in seama. precizez ca nu mai vorbisem cu el niciodata. Il vom numi: Un Bou

Un bou: bun bombonico
Un bou: :>


Offf, se scrie "Buna" nu "bun" prostule :)) . inchidem ochii aici...

crisy: cine esti? :|
Un bou: un boss care vrea s ate cucreasca


Am ramas masca: O_O . Un boss... poate un borac cu mucii la nas si cu cacat la cur care incearca sa agate pe net. "Un boss" sa ma cucereasca pe mine? Huh? Te doare capul copile? :)) Poate ca mai exista o sansa pentru tine. :-? citeste acest post cu atentie si poate o sa-ti dai seama ce zici... cocalarule!


crisy: incearca altadata


Scurt, la obiect... Traducere: du-te-n pizda ma-tii am ingrosat ca sa observati varianta corecta :D

Un bou: ce mai nu vrei o noapte?
crisy: ce mai, nu vrei creier?


Cat imi place sa le raspund cu putin din propozitia lui :X . Superb... Sa nu va asteptati la un raspuns afirmativ

Un bou: io vreau pizdA
crisy: ia-o pe ma-ta


Care e problema? Ma-sa nu are pizda? L-a nascut pe cur?! Offf, off... cred ca da, seamana cu un cacat. Poate ma-sa reusea sa-i gaseasca punctuletul pierdut prin chilotii "D&G" si obor.

Un bou: SA MIO SUGI
crisy: nu lasa, o las pe ma-ta in


De ce toti zic: "SA MIO SUGI" si de ce nu zic corect? Care credeti ca stiti raspunsul va astept cu el :D

Pace!

3 comentarii:

Anonim spunea...

doamne ce ratat :)) ..vad ca toti kre injura nu scriu corect... .SE SCRIE : Sa Mi-o Sugi..

Radu Ciucurel spunea...

pai eu fac asemanare intre ei si cersatorii de la biserca, acei boraci care-ti cer "o mie de lei", daca le dai "o mie de lei" (care nici nu mai exista) se uita la tine si iti zic "doar atata ai?" (greseala intentionata, doar i-am citat).. daca nu le dai nimic te injura, asa si astia.. daca nu obtin nimic, te injura ca manelisti sunt si ei si cersatorii, e acelasi temei pana la urma... doar ca cersatorii sunt mult mai inteligenti, exista oameni buni care merg la biserica si fac rost de bani, nu stiu insa ce au in cap (de fapt stiu, ceva ce se numese "VID") astia care cer pizda pe mess. Incercati sa fi-ti mai insistenti si daca nu primiti pizda, scoate-ti firewall-ul si mai puteti sa trimita odata persoana pe care o cuceriti :))

MetaMorph spunea...

Nu stiu daca ai observat dar aproape toate injuraturile care le primeste cineva pe mess sunt scrise cu CAPS LOCK.
Pe scurt, multa lume nu stie sa injure. :))