luni, 13 octombrie 2008

Puiul

Well, o noua intamplare cu mine =D . Mitzu daca citesti asta fii fericit. E vorba de un pui... nu un pui viu, unul de jucarie care, daca invarti de o cheita, bocane.

Eram la scoala si am mers cu colega-mea in pauza la magazin. Cand intru vad puiul mecanic si ii zic colegei: "fata, eu imi iau o chestie din-asta s-o enervez pe aia de engleza. " Cumpar puiul, o baba din magazin comenta la adresa puiului meu [-( Baba rea si virgina!!!
Ajung in clasa, etajul 2 T_______T si incep sa ma joc cu puiul. Prima oara inofensiv, apoi incep sa-l arunc prin clasa si sa strig: ZBOARA PUIULE, ZBOARA!!! Colegii se uitau ca matza la poarta noua la mine, colega-mea radea, eu eram intr-o stare de euforie, profa nu venise. Atunci, Intr-un acces de mare euforie O_O , am deschis geamul, am aruncat puiul si am strigat: ZBOARA PUIULE!!!
Ei bine... nu a zburat. A doua zi cand am vrut sa-l recuperez nu mai era. Ticalosii aia mici l-au luat :-L . Oh well...

Asta e fost tot. O.O Sper sa va placa ^^

Zbye~

2 comentarii:

eerty spunea...

NUUUU PUIUU :-s
Reao l-ai aruncat :))
Dar pacat ca nu ai apucat sa o enervezi pe "aia de engleza" :))
Ma rog ... misto " storyu" :))

Radu Ciucurel spunea...

mi-ai zis faza pe mess :)) e mult mai relaxant sa arunci cu creta pe fereastra stiind ca profii sunt jos :D