miercuri, 22 octombrie 2008

Post de plictiseala

Oh well, stati calmi ca nu e niciun post de ras. E scris din plictiseala si pentru faptul ca nu am mai postat de mult ^^" . Anyway, vad ca Durex-Blogger , devine Cocalar Blogger :)) . Prea multe posturi cu cocalari, nu credeti? :)) Eu nu. Mie imi place :D . Desigur imi fac si niste dusmanii, but... :)) si ce daca [ mwhaha eerty >:) ] . Stati sa ma uit prin documente poate gasesc un fragment ^^ . *pauza publicitara*
Am revenit si da, am gasit ceva ^^. Uhhh am gasit chiar doua convorbiri :)) . Hai ca pun faza cu poponarul :D .

Cocalarul: f sau b? /X(
Me: f boule nu vezi? :|

Cat de prost poti sa fi cand vezi ID de fata si la avatar tot o fata?! Asta e prostie curata :| . Serios... Si ma enerveaza si faza cu "f sau b" ti se pare ca sunt vreo litera din alfabet?! Ei bine atunci sunt f... DE LA " o Fut pe ma-ta" :| ... Scuze, exces de nervi :)).

Cocalarul: vz cum vb fa
Me: fa ii spui lui ma-ta, nu mie
Me: :|

Ehhh... Cat urasc termenul "Fa" :| .

Cocalarul: :-h
Cocalarul: igg
Me: am scapat de un prost din lista
Me: :x
Cocalarul: =))
Me: hai da odata
Me: n-am timp de tine
Cocalarul: =))
Me: dace esti prost continua sa razi
Cocalarul: =))
Me: e clar :(
Me: saracul de tine :(
Me: cum e sa fii copil cu handicap?
Cocalarul: =))

Buuuun... Esti prost, incerci sa ma enervezi? Nicio sansa! Pur si simplu iti sunt superioara.

Me: daca tu crezi ca ma enervezi razand sa stii ca de fapt ma faci sa rad :))
Me: so get a life
Me: kiss my ass
Me: and fuck your mother
Me: kthxbye
Cocalarul: sa o fut pe mata fa
Me: mai bine o futi pe ma-ta
Me: singura care sta
Me: si fa ii spui ei in timp ce ii dai la muie
Cocalarul: =))
Me: da-mi ignore acum

Mi-a dat Ignore, din fericire sau parca i-am dat eu, eh am scapat de prost oricum. Trist de ce se alege din Romania asta :( .

2 comentarii:

eerty spunea...

"Cocalarul: :-h
Cocalarul: igg
Me: am scapat de un prost din lista
Me: :x
Cocalarul: =))
Me: hai da odata
Me: n-am timp de tine
Cocalarul: =))
Me: dace esti prost continua sa razi
Cocalarul: =))
Me: e clar :(" .... OMFG tipu e mai cocalar decat id-ul =)))))

Anonim spunea...

frumos sudui!

ai grija ca maneaua nu e numai muzica.