marți, 5 august 2008

Buna dimineata oameni

Buh, vad ca unii dintre voi chiar cred ca asta e un blog serios :| Oameni buni, blogul asta e caterinca >_> Tot ce scriu aici nu trebuie sa luati in serios. E adevarat ca la un moment dat vroiam sa-l fac unul adevarat, dar nu am avut de ce. Am lucrat la designul lui deoarece imi place sa lucrez in acel domeniu si pentru ca nu aveam ce face. Apoi, cei care ma cunoasteti nu amestecati blogul cu felul in care ma port in realitate. Nu va mai dati pudici ca nu sunteti nici pe departe :) . Am exagerat si eu cu faza cu prezervativele, dar si voi ati cam luat in serios. Sper ca v-am lamurit si sa nu mai veniti cu comentarii. Acest blog este pentru a ma amuza ^^ . Cei care continuati sa credeti altceva, nu-mi pasa. ^^ Soarta :)>- .
Zbye!

4 comentarii:

Anonim spunea...

adik ne dai de inteles ca tii blogul doar pt amuzamentul tau personal? :|

Crisy spunea...

da ^^ exact XD si pentru ca nu am ce face cateodata :D

Radu Ciucurel spunea...

si pentru amuzamentul meu personal :)) aaaa, vroiam sa comentez de cand l-ai scris dar era blogger futut si n-a mers, ce vroiam eu sa-ti zic... hmmm :-? aaa da, deci cum sa nu ma dau pudic? vrei sa scriu pe aici despre masturbat si despre cacat???? >:)

Anonim spunea...

Mai mult decat caterinca ceea ce am gasit scris pe aici. sper sa te plictisesti mai des :D