joi, 12 iunie 2008

Statusuri de cocalari 2 :D

Am revenit cu cateva statusuri de cocalari care sunt dementiale :> De cand vroiam sa fac un alt post cu statusuri ^___^ OMG OMG ^_^ Am gasit si ceva superb :> o raritate!!!

Photobucket

Incepem cu un emo manelist :D
In primul rand va voi traduce ^^" :
Asa EMO [ a scris "emo" cu majuscule pentru ca a apasat "Caps Lock" o.o" ] cum sunt EU [ manelist... ] nu s-a vazut de cand a aparut emo. SUNT UN EMO MIC: Manelist si Microbist, De asa emo mai zic si eu. Eu nu mor ci traiesc.

De fapt ca tine sunt multi, dar nici unul nu a recunost, deci ai dreptate... ESTI UNIC! ESTI SUCAR! ESTI JMECHER! Sincer eu cred ca tipul nu avea ce face cand s-a decis sa fie EMO o.o Nu avea ce face asa ca l-a luat pe Guta si pe Salam [ Sasesc ] si s-a gandit o ora ascultand vocea de hipopotam spanzurat a lui Guta i-a venit o idee stralucita: SA DEVINA EMO! Astfel va fi UNIC SI SEXY!!! Pe dracu :)) Esti un emo mic, e adevarat! Tu nu mori ci traiesti ca sa creezi alti Emo - Manelisti . De asa emo zic si eu ca ne-am putea lipsi. Cand am inceput sa vorbesc cu el pe mess a zis ca nu asculta manele, nu fumeaza nu se drogheaza, dar dupa acest status mi-a demostrat ca a mintit. Mult mai bine pentru mine :D

Photobucket

Asa e draga rostofloaca ! Nu te schimba! Noi nu vrem. Chiar ne place cum esti ^^ . Macar esti modesta :)) .


Acum va voi arata ce efecte au aparut in urma meciului intre Romania si inca cineva :-?? Nu mai stiu :))

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Efectul de turma :)) . Toti au aceleasi avatare. Of...

Si acum sa va prezint un adevarat fan:

Photobucket

3 comentarii:

Radu Ciucurel spunea...

ma cam enerveaza majoritatea microbistilor.. deci eu chiar vroiam sa castige franta pentru ca merita :| Adica Mutu s-a drogat ca boul si nu mai zice nimeni nimic dar pe mine toti ma intreaba daca ma droghez pt ca ascult hiphop :| De Banel Nicolita nu mai ziceti nimic cand a ametit si a incurcat poarta? ah, asta e.. mai greseste si el dar asta e penibil.. portalul ala prost al stelei.. sau referitor la fotbalul romanesc.. am vazut pentru fani e mai important sa nu castige altii campionatul de cat sa castige ei daca intelegeti.. si daca pierd dau vina pe orice, de la arbitru pana la gazon si se mandresc ca "da nea jiji bani si pierde CFR Cluj". DECI SPER SA PIARDA ROMANIA IN MECIUL CU ITALIA SI SPER SA NU PRIMESC MASS-URI SI SPER SA NU MAI MA INTREBATI "DAR CE BA? TU NU ESTI ROMAN??"

Anonim spunea...

Hai ca le-ai gasit, statusuri numai unul si unul :))
Nu imi doresc sa am lista ta de mess, desi, daca ma gandesc mai bine, si vechea mea lista este la fel de tampita >.<

Crisy spunea...

Sincer, mie imi place lista mea de mess :)) pot sa gasex numai idioti :)) Dar, nu intotdeauna sunt toti din lista mea. Cativa sunt si din lista lui Wolfy :))