joi, 29 mai 2008

CocaCola in fund

Ce frumos e laboratorul de bio. In el gasesti de toate: urechi, ochi, stomac, craniu si alte tampenii. Insa nu in orice laborator gasesti un manechin de femeie ca al nostru. Al nostru e unic! E nou! E asa de sexy o.o Priviti poza si sa-mi ziceti daca nu e asa:

Photobucket

Nu e superb? Reclama la CocaCola ^__^ . Aveti grija de acum de unde beti Cola :-? . Aum sa va povestesc cum am gasit aceasta imagine revoltatoare [ pentru unii ]

Doamna de biologie ne-a trimis pe mine si pe ofata la laboratorul de biologie sa aducem rinichi. Noi am adus sistemul excretor la barbati. Din doua motive:
1. Nu am gasit rinichi
2. Am fost si eu curioasa :-"
Cand sa ne intoarcem spre clasa colega mea izbucneste in ras si-mi arata manechinul. Atunci am inceput sa rad si eu si i-am facut o poza pe care o impart cu voi.
P.S.: nu incercati asa ceva acasa pe voi. Nu veti reusi.

Zbye Zbye ^^

2 comentarii:

Radu Ciucurel spunea...

interesant dar... unde-i mana :)) ??

eerty spunea...

OOO da ce n-as da sa FUT un manechin !!!