sâmbătă, 19 aprilie 2008

Panourile

Ma plictiseam la ore si ma gandeam cum pot anima actiunea XD si mi-am adus aminte de o intamplare povestita de profa de romana:
" Fiul meu era la liceu si avea ora libera. Unui coleg i-a venit ideea sa agate ata de panouri si de becuri, iar la ora de engleza au tras de ata si toate obiectele din clasa au inceput sa se miste. Profa a crezut ca e cutremur ^^ "
Mai amuzant povesteste profa dar nu prea am timp si chef de povestit XD. In pauza am alergat prin magazine si am gasit ata alba si bolduri pe care am prins-o de panouri. La becuri nu ajugeam :)) .
Facem o proba la ora de bilogie. Se apropia sfarsitul, iar eu trag de o ata si incepe sa se miste panoul. Profa de bio:
- Inchideti geamul ca s-a facut curent si se misca panoul!
Noi i-am explicat farsa si spre surprinderea noastra a ras. Noi am afisat niste mutre de ingerasi si ora s-a terminat cu bine XD. Apoi ora de desen in care s-a produs dezastru!!! O_O A intrat proful in clasa si eu am inceput sa trag de ata. Proful nu vedea sau poate ca nu-l interesa :-?. Jumatate de ora am tras de ata si proful de desen nu vedea nimic. PLLU!!! Am renuntat si am inceput sa desenez ce ne-a zis el >.> , dar din neatentie ata mi s-a agatat in pantaloni [ fuck them xD ] Proful m-a chemat la catedra. Eu m-am ridicat si cand am ajuns la jumatatea drumului BUFF!!! Panoul a cazut si tot ce era afisat pe el s-a imprastiat x.x" . Spre surprinderea mea proful a ras in timp ce toata clasa radea de se prapadea >.>" mda... A aflat mama la sedinta T_T si a ras O.O' .

Totul e bine cand se termina cu bine ^^

2 comentarii:

Radu Ciucurel spunea...

dap, cand am citit am ras si a vazut si mama si a ras care a zis la serviciu si a ras, apoi s-au pus afise si totzi care treceau radeau, s-a extins in alte judete si toti radeau, apoi chestia a devenit continentala , apoi globala si s-a extins in univers.. tot universul radea si de la atat zgomot soarele s-a intimidat si s-a stins.. si din cauza ta vom muri cu totii [-(

Anonim spunea...

Draga mea crisy, cum sa ma exprim? E interesant Mhhhhh :pufaiala inganfata" dar iti mai trebue ceva talent, mhhh taent la scris...ba nu talent l aaberati..imi place cea ce ai facut peaici e amzuant dar cum eu nu rad prea mult naspa si marfa totodata apropo ma intreb ce va zice dragonul darky cand va vedea Guma si Alarma:)) kIsEs Calyope [franci]